NCS-huippukylmähoito

Neuro Cryo Stimulation (NCS)- huippukylmähoidolla vaikutetaan kehoon sekä suoraan, että hermoston kautta ja käynnistää näin kehon luontaiset hoitomekanismit eli toimii niinsanottuna lääkkeettömänä hoitona. Mikrokidesuihku, jota iholle hoidon aikana suihkutetaan aiheuttaa ihon pintakerroksen nopean jäähtymisen, joka yhdessä kidesuihkun värähtelyn kanssa käynnistää elimistössä termoshokki reaktion. Tämä on reaktio, joita perinteiset jäähdytyshoidot kuten jää, kylmä ilma tai vesi eivät tee.

Mitä termoshokki tekee?

• Aktivoi luontaisen paranemismekanismin.
  • Vähentää ja jopa poistaa tulehdusta.
  • Aktivoi verenkiertoa ja aineenvaihduntaa.
  • Aktivoi imusuonistoa ja poistaa turvotusta.
  • Lievittää kipua nopeasti.
  • Rentouttaa lihaksia.

Huippukylmähoito ennaltaehkäisee ja hoitaa vammoja esim. lihasjäykkyydet, revähtymät, venähdykset, ruhjeet, verenpurkaumat, jännevammat, tulehdukset, bursiitit, nivelvaivat ja arvet. Huippukylmähoito sopii myös reumatyyppisten sairauksien ja alueellisten kiputilojen hoitoon.

Hoitoa voidaan käyttää päähoitona, että apuhoitona esimerkiksi muun fysioterapiahoidon ohella. Cryonic-hoitoa voi yhdistää kaikkiin hoitoihimme (5, 10 tai 15 e). Cryonic-hoidon hinta riippuu hoidettavasta alueesta. Jos hoidettava alue on laaja suosittelemme varaamaan pelkän huippukylmähoidon.

Hoitotuloksen vaikutusta parantaa monen hoitokerran sarja, ja hoitokertojen määrästä kannattaa keskustella hoitavan fysioterapeutin/jalkaterapeutin/hierojan kanssa. Katso lisää hinnoista Palveluhinnastostamme.

SÄHKÖINEN AJANVARAUS