Palveluita ja tuotteita voit tilata ja maksaa myös etänä!

Palveluitamme voit tilata sähköisestä ajanvarauksestamme, puhelimitse tai sähköpostilla. Etukäteismaksu tilillemme FI5640550011450299. Samoin tuotemaksun voit suorittaa tilillemme halutessasi.

Olemme uudistaneet tuotevalikoimaamme. Löydät meiltä nyt:

Hengitystä helpottavia suolaterapia tuotteita:

Saltair UV – Ultrasonic Air Salinizer (yö- ja päiväkäyttöön)

SaltAir UV mini – Office Air Salinizer (työkoneelle)

Saltpower suolainhalaattori (keraaminen)

Suomalaisen Sade-sarjan tuotteita (mm. hoitava käsihuuhde, hoitava kristallisuolasuihke ja -salva, vartalovoide), oliivi-, yrtti- ja suolasaippuoita.

Ja tietenkin jo ennestään tutut  lääkinnälliset tukisukat (Sigvaris, Juzo, Medisocks), pilates- , chiball- , faskiapalloja, pilatesrullia, jumppakuminauhoja, HandMaster-käsiharjoite, OTZn Espat ja paljon muuta mukavaa helpottamaan ja virkistämään arkeasi.

Miksi valita suolaterapia?

• Suolahoitoa voidaan käyttää luonnollisena vaihtoehtona tai täydentävänä hoitomuotona, ilman sivuvaikutuksia.
  • Kliinisissä tutkimuksissa on todennettu merkittäviä tuloksia hengityselinsairauksista parantumiseen.
  • Useimmat hengitysteiden sairauksiin määrättävät lääkkeet vain lievittävät oireita.

Himalajan suola puhdistaa ja desinfioi sekä sen mineraalit ylläpitävät ihon kosteustasapainoa.

Sade-tuotesarja on kehitetty ja valmistettu suomalaisessa biokosmetiikkalaboratoriossa. Tuotteet valmistetaan huolellisesti luonnonkosmetiikan periaatteiden mukaisesti. Sade-sarjan tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille sekä kaiken ikäisille, niin naisille kuin miehillekin. Erityisesti tuotteet ovat hyviä allergisille, atoopikoille, aknen ja psorin hoitoon, päänahan ongelmiin, kutinaan, punoitukseen ja ärtyneelle iholle.

Tervetuloa liikkeeseemme tutustumaan tuotteisiin!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *